سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، نرمش و ملایمت در همه چیز را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :9
بازدید دیروز :1
کل بازدید :12461
تعداد کل یاداشته ها : 8
103/2/8
9:53 ع
مشخصات مدیروبلاگ
 
HM[8]

خبر مایه
بایگانی وبلاگ
 
بهمن 91[3]

 

بیوگرافی شهنام شهابی

شهنام شهابی متولد اردیبهشت ماه 1361 در تهران است ، لیسانس ادبیات نمایشی دارد و یک خواهر و 2 برادر دارد ، پدرش دندانپزشک و مادرش خانه دار است ، از 8 سالگی وارد این حرفه شده ، او کارگردان فیلم های کوتاه بوده و بازی در سینما را از سال 1373 با فیلم «شاخ گاو» به کارگردانی «کیانوش عیاری» آغاز کرده است. به خوانندگی علاقه ‌ دارد، در سریال تاوان هم چند ترانه ‌ ای را اجرا کرد ،خوانندگی برای او چندان جنبه حرفه ‌ ای ندارد و بیشتر دلی است.

 مصاحبه با شهنام شهابی در ادامه مطلب   

 

شهنام شهابی خودش رو چگونه معرفی می کنه ؟

 متولد 1361/2/17 ، لیسانس نمایش ، دو خواهر و یک برادر دارم ، پدرم دکتر دندانپزشک است ومادرم خانه دار …

شهنام شهابی کسی است که از سن 8 سالگی وارد کار بازی شده و پله پله سختی کشیده و خداکمکش کرده … آدم خجالتی و یکمی هم مهربونه ….

 چه چیز بازیگری تو رو به طرف خودش جذب کرد ؟

از سن 8 سالگی که وارد این کار شدم آن زرق و برقش و برای فرار از مدرسه و بعد کمی که بزرگتر شدم دوست داشتم مردم مرابشناسند .

8 سالگی در چه فیلمی بازی کردی ؟

شاخ گاو به کارگردانی کیانوش عیاری ..


 

سخت ترین کار زندگیت ؟

رفتن به دندانپزشکی !

یکی از خوش شانسی هات ؟

داشتن پدر و مادر خیلی خوب که همیشه کمکم کردند !

 خصوصیت اخلاقیت ؟

خجالتیم !

 

 وقتی برای اولین بار جلوی دوربین رفتی چه حسی داشتی ؟

در سن 8 سالگی کمی خجالت می کشیدم و اعصابم خورد میشد که اصطلاحاتی که به کار می بند یعنی چه ؟ یک بار گفتند کلوزآپش و ببندید منم به خودم گفتم کجام رو می خواهند ببندند؟

 در سریال تاوان با صدای خودت خواندی ؟ چه شد که کار موسیقی کردی و به سمت خوانندگی رفتی ؟

من در عرصه رادیو هم کار کرده ام ، 4 سال پیش یکی از دوستانم به من پیشنهاد خوانندگی داد و گفتم من از خوانندگی چیزی نمی دانم ولی رفتم و یه کاری را خواندم و استقبال خوبی از آن شد چند کار پشت سر هم کار کردم و درگیر موسیقی شدم ، شهرام شاه حسینی کار مرا دید و گفت : تو این کار هومن خواننده اس خودت بخون !

 چه وقت موسیقی ما به فالش شنیدن نزدیک میشود ؟

من خودم سعی می کنم موسیقی بد گوش ندهم اتفاق بدی که در جامعه ما افتاده است هرکسی بدون هیچ تجربه ای و اطلاعاتی میاد و کاری را انجام می دهد . گوش مردم به بد شنیدن عادت کرده است و این خیلی برای موسیقی ما بد است .

 ساز تخصصی ات چیست ؟

کیبورد .

 گوش خراش ترین ساز زندگیت ؟

گیتار الکتریکی

 چه قدر کار موسیقی به تو آرامش می دهد ؟

تمام زندگی من موسیقی است

 اگر بگویند دیگر حق نداری کار کنی چه عکس العملی نشان خواهی داد ؟

گریه می کنم !

چرا ؟

چون در این سالها بودم و به آن عادت کردم و با آن زندگی کردم .

 حرف آخر ؟

امیدوارم مخاطبان به ویژه جوانان از دیدن این سریال راضی باشند و قول می دهم تا مردم دوستم داشته باشند و مرا بخواهند کار کنم